För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 2 januari 2012

28 dagar

Jag glömde några nyårslöften.

Måste börja träna igen och äta bättre nu inför beachsäsongen.

Ett nyårslöfte har jag redan brutit

Det är väl kanske inte så svårt att räkna ut vilket...

Nu är det 28 dagar kvar tills planet lyfter mot första anhalten, Stockholm.

Blir skönt att mellanlanda där, för en trevlig helg i goda vänners lag.
Om inte annat kanske det är bra att värma upp inför den riktiga hettan :)

Det är kanske inte så svårt att räkna ut att jag redan nu längtar mig bort. Dock försöker jag att förtränga känslorna så gott det går.

Den hittils milda vinter vi har haft gör det något lättare, men kontrasterna är förstås ändå extrema.

Och eftersom Murphys lag tycks vara extra påtaglig för mig så lär det väl vara -34 när jag kommer hem igen.

OM jag kommer hem igen

1 kommentar:

  1. Hördu! Du skulle bara våga ett inte komma hem igen!!! / Linda

    SvaraRadera