För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 18 januari 2012

Dödens natt

Sällan har så fruktansvärd stiltje skådats i vår stad.

Inte en enda sjukresa. Inte en enda lokförare. Två fyllon som Micke fick ta hand om.

Mytax kassa gapar tom, men vad kan man göra?

En positiv sak är iallfall att man hann dricka så pass mycket kaffe att man orkar hålla sig vaken några dagar till.

Inte har jag tid att sova idag inte...

Även om det mesta är fixat finns det ständigt nya projekt att ta itu med, och de sömnbesvär jag har haft under en längre tid nu underlättas inte av den stadigt eskalerande resfebern.

Det finns dom som är oroliga för att jag ska gå in i väggen.

Då replikerar jag med ett citat jag läste häromdagen.

"Det är bättre att slå huvudet mot väggen än att inte använda det alls"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar