För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 10 juni 2011

Arriba Aruba

När jag och Tompa var i Aruba gjorde vi det flera gånger varje dag och vi fullkomligt älskade det.

In och ut. In och ut.

MEN HALLÅ DÄR!

Nu vet jag vad ni tänker men det handlar inte om det... Klart jag gillar Tompa men han är alldeles för blek för min smak!

Nä jag pratar om den där underbara känslan man får när man kommer inifrån en kraftigt luftkonditionerad affär eller restaurang och möts av en vägg av varm luft som är så påtaglig att man nästan slås omkull av vällust och det är bara så underbart att man inte vill göra nåt annat.

På ett ställe tror jag vi gjorde det nio gånger i rad och alla Arubianer tittade på oss som om vi hade mist förståndet.

Idag fick vi den känslan igen när vi gick ut från Handelsbankens kontor på Skurholmen. Inte alls lika påtagligt som i Aruba, men det var ändå underbart!

Vi ska tillbaka dit!

1 kommentar: