För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 11 juni 2011

Mordhotad och bespottad

En del människor är funtade på ett sätt som jag inte kan begripa.

Man kan inte beställa en taxi från punkt A till punkt B, få ett ungefärligt pris på resan, sedan ändra sig och åka via punkt C och D och tro att priset ska vara oförändrat.

Det funkar inte så

Och det tycker man att alla borde fatta, men det gör dom inte. Och när man inte går med på deras krav blir man bespottad och hotad till livet.

Jag tar det inte så hårt för det har hänt förr och det kommer säkert att hända igen.

Den sista idioten är inte född än

Jag fick en gonattkram som plåster på såren. Det bästa plåster som existerar!

Livet leker och Arubadrömmen lever!

Nu ska jag till Älvsbyn och köra åkgräsklippare naken!
Håll er borta om ni inte vill bli träffad av slangen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar