För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 28 juni 2011

Insomnia

Jag sov igår

Ifall ni undrar om jag nånsin sover alltså. Jag har spenderat natten i växeln...

Brukar vanligtvis åka hem vid två eller nåt men i natt blev det längre. Dels för att min extramamma ville sova lite och dels för att jag känner mig oförskämt pigg.

Men det är väl för att jag har sovit igår.

Jag är ingen övermänniska, men jag har en förmåga att kunna styra min sömn till de stunder det passar. Tror att det är en bra egenskap som egen företagare.

Dock låter jag inte pigg som en lärka när jag blir väckt som vissa andra i min bekantskapskrets.

Låt mig omformulera mig

Jag låter inte pigg som en lärka någonsin. Har aldrig hänt och kommer aldrig att hända. Jag är alltid trött men jag behöver inte alltid sova.

Vissa har en on-off knapp. Jag har nog en sån.

Klick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar