För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 27 juni 2011

Vem ringde?

Som typ alla normalt funtade människor vet så finns det nåt som heter Smartphones. Och i de allra flesta modeller av dessa Smartphones kan man installera en applikation som heter "vem ringde", eller motsvarande.

Dessutom borde väl de flesta normalt funtade personer även kunna inse att om en egen företagare inte svarar i sin telefon en enda gång på närmare två veckor så har han förmodligen installerat denna app i sin telefon och därför kan se vem som ringer, och därför inte vill svara?

Nä. De tror såklart att jag missar alla samtal, och därför måste de ringa tusen gången om dagen för att vara på den säkra sidan.

Info till alla telefonförsäljare:

Jag vet att ni ringer. Jag tänker inte svara. Jag är inte intresserad. Ta er nånstans där solen inte skiner. Detta gäller framför allt företaget NPC Kvalité. Er är jag extremt less på och kommer aldrig någonsin att köpa någonting av er.

Är det klart som korvspad?

1 kommentar:

  1. Det är bra Plankan. Svarar du slutar det med att du köper, ska vi säga en tunna tvättmedel?
    //Hoffy

    SvaraRadera