För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 25 juni 2011

Grilltaxi

Gårdagens midsommartaxiafton var som vanligt kaosartad.

Med kompetent ledarskap blev det dock aldrig panik. Och kul var det dessutom!

Klart att man blir sugen på att grilla när 99 procent av alla ens kunder har sådana planer. Trodde dock aldrig att jag skulle få uppleva följande scenario:

Välkommen till grilltaxi. Var vänlig vänd.

"köp grillkol, tändvätska och en tändare"

När jag lämnade varorna hos kunden erbjöd jag mig även att tända grillen mot en tjuga extra. Fick dock avslag. Dock blev jag bjuden på middag men var tvungen att avböja då det var full huggning.

Detta var bara en av många oförglömliga händelser under en oförglömlig kväll. När det är högtryck får man passa på att sträcka på långbena ibland annars blir man väl dubbelvikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar