För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 24 juni 2011

Dragen

Hade en riktigt trevlig kväll.

Vi började på Heroes, sen blev det Bishops och som vanligt slutade kvällen på båten.

Dock blev jag positivt överraskad av båten idag. Det faktum att man slapp betala en miljard för att komma in var ju klart positivt. Det höga literpriset på drycken kanske kompenserar?

Dom stängde ett

Underligt med tanke på mängden folk som var där, men det är ju dom som bestämmer...

Överlag hade jag en väldigt trevlig afton i goda vänners lag. Kanske kunde ha undvikit att gena över det där hårda staketet på hemvägen så hade jag sluppit skärsåret i handleden.

Livet är hårt men det måste levas

Det regnar katter och hundar

Kan nån vänlig själ med cykelställ hämta mig på Bergvikskurvan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar