För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 4 juni 2011

Mr. Google

Det är mig de kallar för mister Google.

Jag insåg igår att jag använder Google till nästan allt. Gmail, blogger och Google Translate.
Om inte det räckte så har jag även Googles operativsystem Android i min mobiltelefon.

Lite oväntat ty jag brukar gilla att sprida mina risker, nu tror jag emmellertid att Google är ett mycket stabilt företag som inte (än) har svikit sin grund, d.v.s den sökmotor som man en gång i tiden byggde alla sina framgångar kring. De kommer nog inte att gå under i år iallafall.

Mina webhotell ligger hos One och min bank är Nordea. Fast det är väl bara en tidsfråga innan Google äger även dom.

Sitter just nu på bussen mellan Kinna och Göteborg. Därav detta meningslösa inlägg. Man måste väl blogga om nåt :)

Imorgon går färden åter mot norr, men vi har haft några helt fantastiska dagar här nere, och dagens storstadstripp kommer säkert även den att bli mycket givande. Blir trevligt att få träffa I och U!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar