För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 31 juli 2012

Jag fick anledning

Som sagt så fick jag anledning till mitt utbrott. Mer än en anledning...

Igår när jag vaknade hade jag fittont i ryggen. Sen fick jag punka på bilen. Fast konstigt nog så blev jag bättre i ryggen av att byta däck.

På kvällen var ryggen så gott som återställd men i morse var det dags igen. Nu ljumskarna...

Min misstanke var korrekt. Hål i madrassen. Fjäder i ryggen. Hård sådan. Idag blev man 9000 fattigare alltså men den kommer inte förrän om en vecka så jag får krasha i villan t.v.

Och förra veckan hände nåt jag hade förträngt men som jag kom på nu. Gillar du nektarin så sluta läsa nu...

För i torsdags när jag tog en tugga av min sista saftiga nektarin hände nåt mycket oväntat...
E som gjorde mig sällskap vid frukosten hoppade upp på stolen och skrek.

Nä det var ingen råtta men väl en tvestjärt som hoppade ut ur kärnan. Hur den kom in dit är fortfarande oklart men det var lite läskigt.

Dock äter jag fortfarande nektariner. Sannolikheten att det händer igen är nämligen försvinnande liten!

Jag slänger ändå in en svordom i förebyggande syfte.

faen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar