För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 30 juli 2012

Nettan

Turerna har varit många. Men idag gör hon sin jungfrufärd som guling.

Det är med blandade känslor jag lämnar över henne till en annan, av tradition brukar jag alltid köra första passet själv, men idag gick det inte. Dessutom har hon ju ingen stjärna i fronten...

Igångsättandet av bilen kan delvis förklare de senaste dagarna stiltje på bloggfronten. Har även passat på att tapetsera en del samt jobbat heltid.

Och så har jag funderat en del på ett klagomål jag fick om att jag inte är tillräckligt arg och bitter i bloggen. Svårt är det att skriva på beställning men jag gör väl ett försök då...

Satans jävla förbannade helvetes kuk!!

Vet inte vad jag är arg på så det får väl bli i förebyggande syfte. Det brukar alltid inträffa något under dagen som skapar behov av grovt språkbruk :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar