För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 16 juli 2012

Svart fot?

På lördag går ett av årets största evenemang av stapeln.

Som tidigare nämnts ska M och M gifta sig i domkyrkan med efterföljande fest i kallaxbyn.

Och festens rockabillytema har även det avhandlats.

Eftersom jag är ganska hängiven på såna här saker och tar de på största allvar gjorde jag inatt äntligen slag i saken!

Med stor hjälp av min älskade extramamma lyckades jag färga håret svart!

Jag har funderat länge på det, och att alla retar en för de allt mer grånande tinningarna hjälpte till att fatta beslutet. Men i slutändan får jag nog ändå tacka Moa som hittade på det här rockabilly-tjofräset. För annars hade jag ju inte haft nåt att skylla på :)

Nu kommer jag säkert att få en del bitska kommentarer från folk som är tillräckligt vakna för att ens se skillnaden. Men det skiter jag i. Att idas bry sig om vad folk tycker om en är inte min kopp med te...

Jag provade även färgen på skägg, ögonbryn och mustach... Moa kan förvänta sig en slätrakad mumlet på festen på lördag... :)

Nu ska jag bråka lite till med dom där jävla svartfötterna på arbetsförmedlingen.

Jag blir sjukt less på onödig byråkrati...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar