För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 1 juli 2012

Lillkotten

Har just sovit mig igenom en EM-final i fotboll.

Kändes aldrig som om det var nån större utmaning för de Spanska rävarna.

Sen kan man ju diskutera ett och annat domslut, men i slutändan så är Spanien värdiga EM-segrare!

Nu var det ju inte det här jag skulle blogga om

Jag vet egentligen inte vad jag ska blogga om, men jag vet att jag måste blogga, för det har ju varit väldigt lite av den varan på sistone.

Tänker inte skylla på nåt, det har helt enkelt inte blivit av bara.

Idag har jag och Susanna förhoppningsvis räddat en igelkottsunge från en för tidig hädanfärd.

Skakig och stapplande gick den omkring där på cykelvägen och försökte bli överkörd, men vi hittade en kartong som den fick ligga i och matade den med Akitas hundgodis.

Lite taskigt mot hunden kan man tycka, för det var faktiskt hon som först hittade igelkotten där den låg vid dikeskanten och tryckte. Jag tror att både hunden och kotten blev lika överraskade över mötet.

Hoppas du klarar dig lillkotten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar