För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 13 mars 2011

Den är snart här

Vintern vill inte riktigt ge sig än

Det är ju så det är varje år, ändå så tänker man att, i år! Då kommer det inte att komma något bakslag!

Men det gör det ju... Och egentligen är det helt ok.
Så länge man får se solen titta fram emellanåt kan man leva med det.

Dessutom är påsken väldigt sent i år, om det fortsätter i den här takten så är det risk att skoterföret i Rautas med omnejd kan bli lidande.

Fast där uppe är dom ju oftast ca två månader efter alla andra, inte bara vad gäller klimatet.

Så det borde ju funka


Tumultet efter fredagsäventyret har så smått börjat lägga sig. Jag är ju inte den som blir chockad i onödan, men jag kände att det fanns lite funderingar i kroppen. Tur att jag har jobbat så mycket, då hinner man inte fundera.

Speciellt inte igår! För det var ett jädra liv på stan! Inte så konstigt kanske med tanke på isdansens slutresultat.

Fortsätter dom spela så här bra... Nä jag ska inte nämna det. Inte än!

Förhoppningsvis om några veckor!


Igår fick man spöa den nya på fingarna. Bättre kassa trots 4 timmar kortare arbetstid.

Jag är bäst. Jag skryter inte. Det bara är så!

En vacker dag E. En vacker dag... Då kanske du slår mig!

Om jag inte får ett knä nånstans först

2 kommentarer:

  1. Hehehehe ja nån måste ju ta tronen efter the champ hehehe ME

    Stefan

    SvaraRadera
  2. du kommer ju från trakterna kring Rautas Stefan...

    SvaraRadera