För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 22 mars 2011

Plus minus noll

Dagen började bra. Sen blev det nattsvart.

Jag hatar när deklarationen dimper ner i brevlådan... Trots att jag har bra hjälp med att få den fixad så är det ändå alltid jobbigt...

Kanske beror på att jag vet vad som väntar.

RESTSKATT

och det är inte lite heller. Har tydligen tjänat en jävla massa pengar. Fråga mig inte vars dom tog vägen...

En del av dom är i Aruba. Det vet jag.

OK. Det mesta av dom är i Aruba. Men inte allt.

Så här är det varje år... Fyll på expansionsfonden, periodiseringsfonden, et.c.

Kanske man kan klara sig med en rest under 100k i år om man har tur :/

Sen ljusnade det

För jag har fått prata länge med min chokladkaka! :)

Och sen fick jag vinna vårat vad...

Hon håller på sixfingers!
Jag borde ju egentligen säga upp bekantskapen på grund av detta... Men eftersom hon inte ens vet vad hockey är så är hon förlåten...

Vadet innebär att hon kommer till Sverige!

Nu är det bara hennes chef som måste godkänna semesteransökan...

Håll tummarna! För Yum Yum och för LHF!!

2 kommentarer: