För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 17 mars 2011

Storlek 33

Jag fyllde en påse med gamla jeans imorse och tog med dom till Mamma 2000.

Tänkte att det kanske går att sy in dom. En påse med jeans. För 15 månader sen fanns det inte jeans stora nog för mig.

Iallafall inte av de märken jag efterfrågar.

Och nu har jag en hel påse med urväxta. Tror inte riktigt att jag själv har hunnit fatta vilken bedrift det egentligen är.

Jag har ju som egentligen inte gjort nåt märkvärdigt tycker jag. Men det är väl kanske de många små skillnaderna som gör helheten.

Igår åkte jag in till stan för ett ärende. Jag skulle gå till Synsam och avbeställa mina glasögon eftersom jag hade insett att det var ett onödigt inköp.

Det slutade givetvis inte så

Jag beställde istället ett dyrare par. Sen var jag givetvis tvungen att trösta mig med att köpa ett par nya jeans i storlek 33 som plåster på såren. Och jag köper INTE jeans på Hennes och Mauritz...

Jag kanske borde bli kompis med P. Hilton. Vi verkar ha liknande shoppingvanor.
Tror ni att Finax lånar ut pengar till jeansinköp?

1 kommentar:

  1. Se nu till att Unna dig,för det är en fördjävla cool bedrift som du rott iland!

    SvaraRadera