För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 28 mars 2011

Reconstruction

I finally did it. I stood up for myself and for my company.

Nu är det klappat och klart


Jag satte ner skåpet och visade var foten ska stå! Eller är det tvärtom? :)
I brought down the cabinet and showed where the foot should be. Or was it the other way around?

Jag tror att de flesta anser att jag är en snäll och omtänksam person.
Oftast kanske alldeles för snäll, dumsnäll, naiv. Tror alltid det bästa om människor.

Detta har inte ändrats. Dock har mitt företag numera omorganiserats en aning, och mer kommer det nog att bli. Det är nyttigt att rensa ut det gamla och ta in nytt.

Oavsett om det handlar om människor, bolagsform eller nåt annat.

A Taxi ska bli AB. Kanske.
My sole proprietorship will become a joint stock company. Maybe.

Vissa får gå. Andra kommer in.
Some of my employees will be changed.

Tiden är kommen.
Time is now.

1 kommentar: