För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 28 augusti 2010

Alla dessa bollar

Jag tycker förstås att det är tråkigt att sommaren snart är slut. Men en sak är säker. Jag ser mycket fram emot den nittonde september. För då är den äntligen slut!!

Vad talar jag om? Jo nämligen Statoils förbannade jävla bollkampanj!
Jag blir tokig på den! Och jag blir less på att alla brudar på Statoil ska envisas med att jag måste stämpla det där dumma bollkortet!! Antagligen är dom lika less som jag... Och dom har ju förstås sina direktiv från högsta ort... Men suck!

Vadå tänker ni nu, det är väl kul med gratis bollar? Jo visst är det kul att få en boll, eller kanske två...
Men jag äger två taxibilar och tankar på Statoil i det närmaste varje dag... Jag har inte en boll. Eller två. Jag har typ 17...

JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA MED ALLA JÄVLA BOLLAR! :)

Å andra sidan är Augusti en fattig månad för Mumlet. Hade två ståveckor i Juli och det syns tydligt i finanserna. Det faktum att jag varit ledig och dessutom ställt bilen några gånger p.g.a. öltarmvred gör ju inte saken bättre...

Så det här kanske är bra...
Är det nån som vill köpa fotbollar av högsta kvalité? Endast 99 kronor per styck! :D


/Mumlet

3 kommentarer:

  1. Jag är i behov av en fot- och basketboll. Bjucka! :)

    SvaraRadera
  2. Så vitt jag vet finns det inga kombinerade fot-och basketbollar. Dock kan jag erbjuda dig en av varje sort :)

    SvaraRadera
  3. jag skulle villa köpa fotbollen med alla flaggor på

    SvaraRadera