För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 10 augusti 2010

Tumme upp och tumme ned

Nu har det börjat dra igång litegrann med skolkörningarna.
Det tycker jag är roligt, för gör man fel när man kör skolbarn så får man minsann veta det direkt... Tur att jag väldigt sällan gör fel :)

Så det gör vi tumme upp för.

Det faktum att jag under gårdagen var den som drog hela lasset i företaget kanske inte är riktigt lika kul. Eller jo det är det nog, jag gillar ju när det brinner i knutarna...
Men lite tufft var det allt att sitta ensam och svara i telefon när det var som mest att göra, och man samtidigt visste att det fanns en körklar taxibil utanför dörren som definitivt hade gjort nytta därute... :)

Vi gör både tumme upp och tumme ner för det.

Arga hästar som tycker om att krossa tummar gör vi definitivt tumme ner för...
Den hästen borde sättas på en strikt pepparkaksdiet omedelbart så att den blir mindre vrång!

Djurdietisten har talat...

/Andres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar