För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 4 augusti 2010

Nu är det över

Semestern är officiellt till ända. Ska inte säga äntligen. Det ska jag inte. Men jag känner mig ändå lite entusiastisk.

Idag

Det gör jag inte imorgon bitti. Då kommer jag att vara trött. Jävligt trött kommer jag att vara.
För ja det blev lite sent ikväll. Som det brukar bli när man har trevligt, fast jag grämer mig ändå en hel del över att jag inte kunde stanna längre.

Har ätit middag med Tessan, Jessica och Jonas ikväll, med efterföljande samkväm hemma hos den sistnämnda. Var mycket trevligt, men klockan är nu 23.30 och eftersom morgonpassen i taxibranchen i min värld är att betrakta som nattpass, då man börjar jobba före fan så kommer jag att vara astrött.

Nu fick jag emmellertid dispens av Anneli, får börja 07.00 (kanske) vilket jag uppskattar otroligt mycket, och dessutom fick jag ju en gonattkram på distans vilket kommer att innebära utmärkt nattsömn...
Det kanske ändå kommer att funka ganska bra det här... :)

Eller inte. För jag är ingen dagmänniska, det är med mycket stark övertygelse man kan konstatera detta faktum.

Med storchefen i växeln i morgon finns dock en viss tillförsikt om en bra dag trots allt.

Nu horisontalläge i några timmar.

God natt

/Seppo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar