För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 20 augusti 2010

Rosa elefanter

Oj där kommer en till! Nu har jag sett fyra stycken i natt...

Mumlet har alltså sovit ca 3 timmar sen i tisdags. Börjar bli ganska trött nu. Och den som känner mig vet att jag nästan alltid är trött. Men nu är jag trött på riktigt :)

Men det är självförvållat. Eller det är klart, jag hade ju inte för avsikt att sitta i växeln i natt, men det är ju smällar man får ta. Även allas våran älskade nattuggla är sjuk ibland.

Sova kan man göra i graven, och som det känns nu är det ju ganska nära dit :)

Inte hjälper det att alla bilar åkte hem klockan elva heller när telefonen går varm och en av mina nattbilar är på väg till Norrbottens pärla (Älvsbyn). Det är faktiskt inte jag som har myntat den slogan, men jag är böjd att hålla med...

Den fantastiskt vackra en gång svarta numera bruna skrothögen till folkracebil från 1963 som bepryder Älvsbyns infart från öster vittnar ju verkligen om detta faktum.

Fast Tony är säkert nöjd. Han har ingen radio så man kan inte så säkert veta men jag tror inte att han klagar iallafall :)

Nu måste jag räkna elefanterna! Där kom det en blå en!

/Mumlet

1 kommentar:

  1. Det här inlägget saknar all form av vett, logik och konsekvens. Jag vet att det inte hörtill vanligheterna, men jag var jävligt trött när jag skrev det.. :)

    SvaraRadera