För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 3 augusti 2011

Alla får påsar

Det har varit mycket nu. Det brukar jag ofta säga och oftast brukar jag tänka att nu är väl ändå råttet mågat. Just då får man ännu mer på sin agenda. När andra slutar sitt taxipass och hänger in nyckeln är de lediga. Det är då som mitt andra arbete tar vid. Bokföring, schemaläggning telefonsamtal och annat tjafs. Just nu har jag varken tid eller råd med familj, men den ekonomiska biten ska lösa sig. För nu ska jag börja ta betalt för mina tjänster.

Min princip är lika lön för lika arbete så därför har jag samma lön när jag kör taxi.

Även fast jag är överlägset bäst

Nu har jag fakturerat två lax för schemaläggning och bokföringen ca 3k per månad.
Här finns pengar att tjäna för den girige.

Bankningsprocessen går sisådär. Det kommer och jag har inte glömt bort påsarna. Jag glömmer aldrig nåt men vissa saker skjuter jag på framtiden...

3 kommentarer:

  1. hade du inte en kompanjon?
    kanske skulle lära dig att delegera?!

    SvaraRadera
  2. Då får väl min kompanjon lära sig att jobba lite först...

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=sTnT9bZQG20

    /Cash

    SvaraRadera