För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 8 augusti 2011

Korten på bordet

Pokerkväll i afton hos det urgamla breda trädet

Det var ett tag sen sist och trevligt hade vi definitivt!

Införande av återköp första varvet gav mervärde för de dåliga och större vinster, utan att för den delen orsaka ångest.

Det är inte stora pengar vi spelar om, det är gemenskapen som räknas och den var god ikväll. De intensiva skrattanfallen avlöste varandra.

Summa summarum var det en trevlig inledning på min planerade semestervecka, hoppas att den blir av, för det känns som att den behövs...

Planerad fiskeresa till helgen

Inte första gången i sommar, hoppas att det blir av den här gången, jag har vissa åtaganden som jag känner mig bunden till. Men jag är kluven i frågan.

Fått ny information om affärsmöjligheter i Aruba. Måste dock in mycket information och säkert också ett besök innan man kan bestämma nåt.

Plastpappa

Ska agera barntransportör i morgon!
Det är en mycket stor ära för mig att bli anförtrodd med det viktigaste som finns i någons liv. Stolt är jag och skall utföra uppgiften med bravur. Inte någon stor insats, men ack så viktig, och träning i ämnet är alltid välkommet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar