För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 22 augusti 2011

Placeboeffekten

Det här är inget riktigt inlägg. Det är ett placeboinlägg.

Jag hoppas ni kanske skrattar ändå

Jag fick en länk från en polare med en podcast han lyssnar på som faktiskt var ganska rolig att lyssna på.

Skeptoid

Bläddra ner till avsnittet om Placeboeffekten. Det är ganska långt ner på sidan så det kan vara en ide att söka på placebo...

Krångligt men det är värt besväret för det var faktiskt rätt intressant.
Tankens makt är stor

Det innebär alltså att alla som läser denna blogg gör det för att ni TROR att den är rolig och ibland lärorik, och ni skrattar alltså för att ni tror att ni skrattar.

Jag skriver den för att jag TROR att nån läser den.

Just nu tror jag att jag skriver ett inlägg men man kan inte så noga veta om det verkligen är så eller om det bara är bluff?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar