För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 4 januari 2011

Åter till vardagen

Idag noterade jag att jag åter lyckats nå matchvikten jag hade före julhelgernas frosseri.

Det tog sin lilla tid, men den enda diet som fungerar är den förlåtande.

En bekant började igår med stenhård Nutrilett-diet. Jag hoppas verkligen det funkar. Men jag tror ju inte på sånt där. Alltså jag tror på innehållet och allt det där. Skillnaden mellan Nutrilett och mitt pulvermärke är säkerligen hårfin om det ens finns någon.

Den stora skillnaden ligger istället i allt runtomkring. Det högre pris jag betalar för mina produkter ger mig rådgivning, konsultation, uppföljning och kontroller.
Såna saker som också är mycket viktiga men som kanske inte står på förpackningen.

Lycka till med ditt pulver P!

Idag ska jag äta oxfilé till lunch tror jag. :)


usch vad taskigt det där kändes...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar