För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 24 januari 2011

Morgonstund har guld i mun

Somnproblemen gor sig paminda aven i Aruba... men det kan forstas bero pa att man sover i solstol nagra timmar per dag... :)

Annars ar jag ratt lycklig, vilket jag forstas har all ratt till. Fargen borjar komma.
Sa klart att det ar underbart att ha riktig semester for forsta gangen pa riktigt lange.

Och det faktum att mina slavar skickar sms och fragar om saker gor absolut ingenting!

For det ar anda pa nat satt ganska skont att kanna sig behovd :)

Morgon i Aruba. Klockan ar strax efter 9. Tuomo sover som ett barn. Termometern visar dryga 30 grader i skuggan... Livet leker a snart ska mumlet fa massage av en riktig expert pa omradet!

Inte for att jag egentligen kanske behover det, men skada kan det ju aldrig gora :)
Gardagens pokerturnering slutade anda ratt bra. Bade jag och T kom till finalbordet, fast vi akte ut strax fore pengarna. Surt men anda en riktigt kul upplevelse!

Kanske hinner vi med en till... Och da javlar ska dom dar Arubabianerna fa se pa andra bullar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar