För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 3 januari 2011

Första steget

Jag har nu bott på Metargränd i drygt 13 månader.

Det konstaterades direkt att nya tapeter var på tapeten i vardagsrummet eftersom den tidigare hyresgästen verkar ha varit på väg att byta men slutat mitt i.

Man kan tycka att jag kanske inte alltid är så snabb, men jag tyckte ändå att 13 månader var ganska snabbt ändå.

Nu tror ni kanske att jag redan har bytt tapeter.

Sakta i backarna!


Jag har varit och kollat på nya... Det är första steget. Nu återstår att välja bland alla förslag och att börja gräva djupt i de redan närapå tomma byxfickorna efter resurser.

Räkna med att tapeterna sitter på plats om en sisådär 3-7 år. Tycker jag är ett helt ok facit.

Sen dröjer det väl ett halvår innan Luläbo kommer och säger att de ska renovera hela skiten.

Livet är hårt. Köp en madrass.

Aruba 14.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar