För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 12 januari 2011

Den har inte kommit än

Konstigt nog känner jag ingen resfeber. Det brukar jag ha även om jag börjar bli ganska berest. Jag kanske inte är nån globetrotter, det kan jag ju inte skryta med...

Men inräknat Aruba har jag snart varit på ALLA kontinenter. Förutom Nordamerika, Asien och Oceanien... 2 av 5 är väl inte så illa va?! :D

Nordamerika ska fixas, Asien likaså. Oceanien är väl tveksamt... det verkar ju vara lite för mycket vatten där nere. Jag gillar inte att bada ofrivilligt.

Det finns förstås en himla massa att fixa inför resan, men det har börjat ordna upp sig. Igår var en produktiv fixardag! Har besökt massor av inrättningar: Classe O, Forex, Apoteket samt Gallringsvägens Klipp å kaffe...

Idag har jag bilprovning och eventuellt badminton på agendan, samt smygpremiär på Bistro Norrland ikväll.

Lugn! Det kommer nog mera...

T minus 105 timmar.

3 kommentarer:

  1. vill inte märka ord men du har råkat glömma en kontinent.. kanske inte direkt en man åker till så ofta men glöm inte bort pingvinernas hem=)

    SvaraRadera
  2. Jaha ja. Nä jag har inte varit på antarktis heller. Och jag ska inte dit. För där är det kallt.

    På Aruba är det varmt.

    SvaraRadera
  3. Du har visst varit i Asien! Turkiet tillhör Asien till 97% och bara 3% tillhör Europa.

    SvaraRadera