För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 26 januari 2011

En upplevelse for livet!

Idag har jag och Tuomo testat Snubadykning. En helt fantastiskt underbar upplevelse och definitivt nagot som man kommer att minnas hela livet!

Utan att ga in pa detaljer ar det ungefar som vanlig dykning fast syrgastuberna flyter pa ytan i en bat och sen gar det slangar ner till ett munstycke som man andas ur.

Att fa se tropiska fiskar pa sa nara hall att man nastan kan ta i dom ar verkligen helt underbart! Slar definitivt snorkling pa fingrarna...

Och dessutom var det betydligt mycket lattare an vad jag trodde. Bli inte forvanade om Mumlet och Tuomo tar dykarcertifikat inom en snar framtid :)

I ovrigt ar livet helt underbart, och det andra som skett under de tva senaste dagarna hade man definitivt aldrig kunnat ana...

Livet har definitivt stora overraskningar pa lager i sin oandliga kulpase.

Frys inte ihjal i kylan! Snart kommer vi hem och brakar pa er!

2 kommentarer:

  1. Fan va roligt, precis vad jag hadde hoppats på, en upplevelse för livet, det är ju det livet handlar om, inte BARA jobba aslet av sig, men att görra som du och tuomo gör, åk för h...... och njut av livet. Värkligen glad för att ni tog chansen att åka, och att resan blir så velyckad som överhuvudtaget möjligt.
    Simma lungt. haha för en gång skulld stämmer dom orden perfekt ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har dykcert och har dykt både i varma och kalla vatten. Nära döden upplevelser ett par gånger men totalen var alltid helt underbar!

    SvaraRadera