För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 13 januari 2011

Uppsträckning

Jag fick både ris och ros.

Jag var hos min dietist igår. Viktmässigt ser det bra ut, men jag fick skäll för att jag tappat för mycket muskelmassa.

Sagt och gjort, bara att börja träna då. Så nu har jag förnyat mitt träningskort på STIL.

Jag har tänkt göra det länge och väl, det har bara inte blivit av. Första steget är taget, nu återstår det svåraste... Att hålla uppe kontinuiteten, för att lyckas med detta behöver jag hjälp av andra.

Har alltid haft svårt att träna ensam, men med goda vänner som peppar en så kommer det att funka. Så nu vet ni alla som tränar på STIL vad ni har för uppgift...

Slit i mig! Dra mig! Sparka mig!

Gör vad som krävs, Bara ni får med mig...

Mitt telefonnummer kan ni väl. Annars är det 070-3428742. När som helst ni vill träna, jag hänger på så ofta jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar