För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 16 januari 2011

Regnstorm

Nu börjas det. Luleå har bytts mot Stockholm. Snö har blivit regn. Mercedes blev Golf. Klart nedköp. Men snart vänder det...

Man kan väl inte påstå att allt har flutit perfekt under denna första del av resan...

Fick köra en omväg p.g.a. bilolycka samt parkerade Mercedesen en stund för länge i en snödriva... (inte jag :)

Men: till Luleå Airport kom jag fram tryggt och säkert, och nu har jag gjort mig hemmastadd i Vall-Entuna.

Trivselfaktorn är hög!

Imorgon skall obligatoriskt inköp av halmhatt ske!

T MINUS 10 TIMMAR

ARUBA HERE WE COME!!

1 kommentar:

  1. Du missade detaljen med trasig schampoflaska i väskan vilket ledde till att jag fick tvätta kläder... /hyresvärden

    SvaraRadera