För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 29 januari 2011

Man gar dit den pekar

Jag har hort det forr och kommer att fa hora det igen...

Man ska inte forhasta sig och kasta sig in i saker. Man ska inte branna allt sitt krut pa en bro. Man ska inte. Man ska inte.

Men det gor man anda. For nar allt kommer omkring ar det sa det ar. Driften ar stark. Och nu talar jag alltsa inte bara om DEN driften... Finns ju en starkare drift oxa :)

Jag ar inte varldens storsta expert inom omradet, men jag vet nar det kanns ratt. Och nu kanns det ratt. Sen skiter jag fullstandigt i vad alla sager och tycker.


And when it feels right, that is when you go for it. My business will survive. I will survive. Live will prevail and everything will be solved for the best.

I found my way home!


Kan inte bara sitta och titta pa nar en mamma kor omkring med sina tva sma barn i en gammal risig Toyota (och da menar jag verkligen risig! 63 ar som en Rolls Royce i jamforelse!) pa en helgalen trafiko som Aruba med bromsar som fungerar nar dom kanner for det...

Det ar da jag staller upp. Inte for att vara snall eller for att fa, ja ni vet...

Jag gor det for att jag maste. Det far ga som det gar och det far bli som det blir.
Den som inte tar nagra risker i livet kanske inte forlorar nat.

Men han vinner heller aldrig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar