För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 11 januari 2011

Prepp

Ovanstående uttryck brukar vi schacknördar ofta använda oss av när vi förbereder oss inför ett viktigt schackparti.

Vi preppar inför partiet. Nu spelar jag sällan, dessutom brukade jag sällan preppa på den tiden jag var aktivare. Helt enkelt därför att jag ansåg att det sällan ändå blev som man hade tänkt sig.

Så känns det idag. Jag var upplagd för en preppvecka inför Aruba. Hade planerna spikade. Det sket sig som så ofta förr. Inatt har jag inte sovit en sekund. Det har inte med resfeber att göra. Andra funderingar är det frågan om, men tids nog löser det sig säkert som det brukar göra.

Nog med bekymmer!

Jag har iallafall tagit den sista sprutan, och hade tänkt fara till Forex en sväng nu, sen till Classe O om jag hinner.

Var det nåt mer? Under saxen vill jag! Kanske eventuellt.

6 dagar!!

1 kommentar:

  1. Var bara noga med att inte säga att du preppar när du är och tränar, då blir du utslängd. :D

    SvaraRadera