För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 10 januari 2011

Rally

Det ska bli ett racerbilsrum. En svart vägg och en vit. En fondvägg med stripes. Ett sånt rum hade jag också velat ha när jag var tre år. Han har det verkligen bra han Lukas. Vinnaren av Årets mamma 2011 är korad.

Jag blev alltså målarmästare idag. Bland annat. Kul att slippa kontoret för en dag och komma ut i verkligheten. En lång dag som inte är slut än. Den är fortfarande mycket trevlig, även om jag sitter och bloggar mitt i middagen...

Det var egentligen meningen att jag skulle bli korthårig idag. Det sket sig men det kan kvitta. För jag fick se världens minsta människor idag. Åtminstone de minsta jag någonsin sett. De var gigantiskt små. Helt enormt minimala!

Att man har fått umgås med fyra av sina favorittjejkompisar under dagen är förstås också det mycket trevligt... :)

Skål (i vatten)!

1 kommentar:

  1. Jätte tack för ett jätte trevligt besök =) /Linda

    SvaraRadera