För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 16 maj 2011

Dags att doppa

Vi har hämtat en båt på Storheden.

Imorgon bär det iväg till Råneälven. Finnen, herr deff och undertecknad.

Tanken är att få lite esox lupus eller vad den nu hette.

Gäddkrake på ren svenska.

Jag tror inte att det blir nån fisk. Kanske är jag skeptisk. Men å andra sidan är det kanske inte fisken som är det viktigaste. Inte för mig i allafall.

Skönt att få lite tid i naturen.

Jag behöver rensa tankarna. Hade ju varit trevligt med lite varmare klimat, men med rätt kläder ska det väl kanske funka.

Det var faktiskt inte det här ämnet jag hade tänkt blogga om , men jag glömde min första tanke.

Idén kanske kommer tillbaks imorron.

Då får jag ett till inlägg att lägga till handlingarna!

Efter dagens pass kan man bara konstatera en sak. Natten är min. Dagpass är ämnade för andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar