För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 11 maj 2011

Rollercoaster

Men kan ni sluta gnälla?!!

Jag vet att jag har uppdaterat sparsamt. Kanske kan det bero på att jag har annat att göra? Som till exempel att slå mitt eget rekord i Bejeweled Blitz på Facebook...

Skämt åsido, så finns det annat viktigt att göra oxå, som till exempel skattedeklarationer, företagsbildningar och annat skitroligt. HAHA!

Livets berg- och dalbana är tydlig för närvarande. Inte bara i mitt eget liv utan även i nära vänners. Fast den grejen kanske är mera likt en karusell. Eller Lustiga Huset?

Själv ökar jag i vikt, fast förhoppningsvis är det mest muskler jag bygger :)

Jag är glad men ändå arg. Dels för att det inte verkar vara riktigt klart hur det kommer bli med allt. Då menar jag både privat som i företaget.

Men det är ju som jag har sagt tidigare. Ingen idé att sia i framtiden, för det finns alltid nya problem och förhoppningsvis även möjligheter runt nästa krök.

Att starta ett Arubianskt/Colombianskt spacenter i Luleå är nästa eventuella projekt på min agenda...


The rollercoaster is running. Fast.

1 kommentar:

  1. Om du har vägarna förbi metropolen Örarna nån dag så kom förbi så bjuder jag på fika! Logga ut taxin och hälsa från Häxan nr 1 ;)/ Linda

    SvaraRadera