För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 7 maj 2011

Korka upp

Jag har väl alltid varit lite smått galen och knäpp. Men på den senaste tiden har det blivit värre känns det som.

Den här historien med min Arubanska kärlek tär på krafterna...

Det värsta är ovissheten, att inte vet vad som komma skall. Att inte veta om man kan lita på någon. Talar den sanning, eller är det bara ett spel?

En av mina goda vänner har nyss blivit blåst på hela lakritskonfekten. En annan god vän har bittert fått erfara att någon inte varit vad den sagt sig vara.

Sådana saker får en ju onekligen att börja fundera. Vem kan man lita på? Finns det några ärliga människor på den här planeten eller är det bara fiffel och båg alltihopa?

Men men.

Vad kan man göra åt saken, det är bara att bita ihop och se glad ut. Sånt är livet. Håller man ögonen öppna blir man mörkrädd. Och så fort man vänder ryggen till blir man knullad i röven.

Ikväll ska jag iallafall roa mig kungligt! Det var ett tag sen jag tog mig tid för att bara vara. M och M har inflyttningsfest. S och H är i stan.

Det är upplagt för en riktig rotblöta med andra ord. Det kan jag nog behöva!

Idag har jag varit och druckit kaffe hos två vänner som jag inte har haft så bra kontakt med på sistone, och sett hur de bor. Mycket trevligt var det och det finns nog en öppning för några hylsor eller sju på deras gård i sommar!

Nu ska jag ladda upp inför kvällen med en skön rulle! (The Town)
Kanske kommer en recension på den senare.

Skål och välkammad utter!!

1 kommentar:

  1. Finns det några ärliga människor på den här planeten eller är det bara fiffel och båg alltihopa?

    Det fanns men det var länge sen man träffade såna. Allt är bara rullfel, se till att jucka sönder andra , eller välj att ställa dig på alla fyra.

    /Phat Cash

    SvaraRadera