För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 12 maj 2011

Dokumentförstöraren

Jag önskar man kunde ta alla jävla papper som finns i hela jävla världen och bara köra dom genom en gigantisk dokumentförstörare av episka proportioner!

Just nu ska ansökningshandlingar för det nya aktiebolaget lämnas in. Samtidigt ska papper för avslutande av den enskilda firman lämnas in. Jag måste skicka in ett papper där det står att jag godkänner alla papper jag skickat in. Sen måste jag skicka in en ansökan om A-skattsedel eftersom jag ska bli anställd igen.

Min egen F-skattsedel måste makuleras. Mytax AB ska ha en ny postbox. Mer papper. Aktiekapitalet skall fördelas. Bolagets tillgångar och skulder ska specificeras.

Imorgon ska skattedeklarationen och inkomstdeklarationen lämnas in...

UÄÄK!!'

Som om inte detta vore nog så ska jag skicka in en visumansökan för Yum Yums colombianska kompis som ska följa med som stöd när hon kommer hit. Där kan man snacka om pappersexercis...

Skit samma

I sinom tid blir nog detta klart, och då kommer förhoppningsvis allt arbete att ha varit värt besväret.

Men just nu vill jag bara elda upp allt vad papper heter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar