För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 4 maj 2011

Halva veckan

Hälften av monsterveckan är avklarad. 33 av 70 timmar har avverkats.
Den tyngsta delen är över eftersom jag inte riktigt har anlag för det där med dagpass. Idag började jag sju, och det är där nånstans som smärtgränsen går. Det märkte man tydligt, för idag var jag klart mer taggad än de andra dagarna då jag började 4.30...

Nä, det är bara att konstatera att dagpassen är vikta för vissa speciella människor.

Själv är jag helt enkelt född nattmänniska.

Nu inleds nattdelen. Imorgon helnatt sedan 16-slut fredag och lördag. Kanske. För M och M har inflyttningsfest på lördag! Blir ingen rotblöta för jag måste nog köra halv ett på söndag.

Har dock hört nåt rykte om att jag inte brukar bry mig så mycket om det där med nykterhet bakom ratten. DEMENTERAS!

Ta för H-vete reda på fakta innan du öppnar din stora käft!!


Apropå nåt helt annat...

Borde inte Krongatan ligga på Lerbäcken?
Eller Myntvägen på Bergnäset?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar