För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 8 november 2010

Dagen efter

Man kan tycka att det är lite underligt att jag är så engagerad i denna fråga. Själv är jag ju inte direkt berörd av lördagsnattens händelser.

Dock är jag väldigt engagerad i Sexans varumärke. Jag gör sällan något halvhjärtat. Om jag går in för något så gör jag det till 100% och därför blir jag också väldigt illa berörd när något sådant här händer.

Man kan säkert bagatellisera hela historien. Det var ingen som skadade sig allvarligt, så det kanske inte är något att bry sig om. Men tänk i ditt stilla sinne om något allvarligt hade inträffat?

De hade tur

Det var verkligen så det var. De flesta frontalkrockar i träd slutar med värre konsekvenser. Så är det bara. Detta kan inte bagatelliseras eller läggas åt sidan. Man kan inte avfärda det med en klackspark. För det är inte så enkelt. Till dig som framförde fordonet i fråga: Ta ditt ansvar och sätt dig aldrig mer bakom ratten på en bil eller taxi. För din egen och för dina medmänniskors skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar