För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 24 november 2010

Fruktsamma funderingar

Jag undrar vad dom tänker ibland på Coop Forum när de ser mina matvaror. De noterar säkert medvetet eller omedvetet olika kunders matvanor och sätter de samman med personens utseende.

Förut handlade jag ju mest såna där felix färdigmatsförpackningar och billy´s pannpizza. Makaroner och bullens pilsnerkorv. Det var ju logiskt med tanke på min omfångsrika lekamen.

Men numera stämmer det ju sämre. Idag handlade jag äpplen, päron, bananer, satsumas, gurka, tomater, paprika, 6 st ägg, ett paket rökt skinka och 3 liter sojamjölk.

Det sätter säkert gryllor i huvudet på dom tänkte jag envetet i mitt stilla sinne. För även om de kanske ser att jag har inlett mitt nya liv så är det ju ändå en bra bit kvar på vägen...



Jag har fått en snygg fruktkorg i julklapp av nån nån gång som jag hittade i ett skåp. Kanske är bäst att ta fram den tänkte jag för det är ju ganska trevligt att visa sin nyttiga kost ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar