För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 16 november 2010

Fjollträsk revisited

Nu ska jag snart dit ner och härja igen.
Nä jag tror inte det blir så mycket härjande faktiskt, men trevligt blir det med största säkerhet.

TL blir ännu äldre! :)
Lika gammal som mig blir du och då är man ju verkligen riktigt gammal...

Det verkar som om folk runt omkring mig tycker jag har blivit för smal nu...
Blir bjuden på bulla och godis stup i kvarten. Jag ska ringa min optiker så att dom får boka in en tid för synundersökning åt er.

Det är minst 10 kvar än. helst 15. Det ska vi och kommer att fixa. Utan tvekan.

Fast inte den här veckan, för den här veckan är det dietlov.


Tur att även TL har ett liknande program, så jag kanske inte behöver lägga på mig alltför mycket :)

1 kommentar:

  1. haha vi får nog stötta varandra så här på ålderns höst för det e lite sådär med karaktären för tillfället =) men visst e det väl så att vin får man dricka även om man e på diet... har hört att ett glas om dagen när man e gammal e bara bra för hjärtat ;)å då måste man ju få dricka flera om man sparar vissa dagar!!/ Tess

    SvaraRadera