För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 25 november 2010

Ingvar Kamprads Egen Affär

Inte undra på att gubben har tjänat några dolares. Det är alltid samma sak. Varenda gång man åker dit tänker man att det inte kommer att bli några inköp, ty man har ju redan allt man behöver.

JO PYTTSAN!!

Idag tänkte jag samma sak. Och idag kom jag hem med ett badrumsskåp, 5 lampor, en rumsmatta, fyra kuddar, 6 koppar, 12 glas, 4 tallrikar, 6 glasunderlägg, 4 bordstabletter, 4 handdukar, tre bordsdukar, och säkert en hel del annat som jag inte kommer ihåg att jag har köpt...

Tror inte att det har med bristande karaktär att göra. Jag har visat prov på att jag besitter en stark karaktär. Men nåt fel är det ju. Man tror att allt är så billigt, men i slutändan hamnar ju notan alltid på fyrsiffrigt belopp.

Jag ska oxå bli majoritetsägare av en gigantisk möbelkedja när jag blir stor. Sådetså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar