För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 29 november 2010

Hipp Hipp Hurra

Den äter inte tårta. Inte för att jag har frågat men jag tror inte att den gör det.

Men den fyller ett år på onsdag, eller det gör den ju inte egentligen. Den fyller väl egentligen ungefär 45 eller nåt. Men med mig som innehavare fyller den ett. Och det är väl det enda året som räknas...

Jag pratar om lägenheten nu för dom som inte redan har fattat det. Metargränd. Mitt nya liv.

Man kan tycka att det borde ha blivit rätt fint här nu efter ett helt år... Nä...

Ambition och vilja saknas ej. Inte heller är det resursbrist som har gjort det. Men jag har väl helt enkelt inte haft tid, det är väl den bistra sanningen.

Det ska bli ändring på det nu. Med ny finsk förstärkning i flottan blir det väl andra bullar i skafferiet. Snart kommer tapetexperten hit. Se till att boka in en heldag för Rusta TL :)

Ikväll: Hockey i VIP-loge. Som vanligt för samhällets elit... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar