För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 20 november 2010

Soffpotatis

Har anlänt i Vall-Entuna. Trevligt att det är lite vitt även i Fjollträsk, man känner sig ju nästan som hemma.

Fast inte riktigt. För myskvällar i soffan är det ont om hemma. Vilket är synd förstås för det är riktigt trevligt med såna. Inte för att jag borde äta vin och dricka lökringar så ofta. Eller är det tvärtom man gör?

Om man bara gör det ibland så tror jag inte att det är några större problem, och dessutom höll jag rigorös kontroll över mina kalorier. fast jag glömde skriva in lökringarna.

Vilken tur att lökringar är helt och hållet fria från fett och kolhydrater

För visst är dom väl det va?

Riktigt skönt är det med en ledig helg, eller helt ledig är den väl inte... Planerar julschema med mera, men det är ändå ganska skönt med miljöombyte och nån ratt har jag då inte tänkt sätta mig bakom före måndag... :)

Jag undrar om man är en soffpotatis när man äter potatisbaserade produkter i soffan? Eller är det uttrycket mera menat åt dom som råkar somna framför teven? I vilket fall som helst så kvalificerar jag in under båda dom kategorierna...

Kan man skylla på jetlag om man flugit inom Sverige? Förmodligen inte men det gör jag ändå... För det kan väl ändå inte ha nåt att göra med att man är gammal och seg?

Jag är ingen idog idoltittare direkt. Men den där Jay han kan definitivt sjunga. Inte tu tal om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar