För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 12 november 2010

Tornedalstrion

De har varit helt galna de tre från tornedalen härstammande växelhäxorna jag har tjänstgjort under i dag. Mellan 13 och 18 då Eva och Lena stod för underhållningen stod jag inte still en enda sekund, kan eventuellt ha berott på att de ville ha Lars Boströms tårta ifred...

Sedan kom Marcus

Vanligtvis brukar det ju innebära lugnet själv. Dock inte ikväll. För den av E och L redan instuckna kniven i min ljumske vreds om ordentligt av M. Både ett och två varv. Sedan drogs den hastigt ut för att flyttas till min rygg.

Missförstå mig inte, för jag är inte bitter. Tvärtom är jag väldigt, väldigt nöjd. Flytet har varit helt oöverträffat bra. Om det beror på min eller växelns skicklighet tål att tvistas om.

Man kan i alla fall konstatera att även om dom inte är helt hundra vid väg 99 så är dom då iallafall hundraprocentiga när det gäller att planera bilarnas färdväg!

Åtminstone idag...

Betyget blir 17 guldstjärnor, och hade jag fått smaka tårtan hade det blivit 18.

Fast det var väl lika bra. Jag bör inte äta tårta för av tårta blir man tjock var det nån som sa.

/Mumlet

2 kommentarer:

  1. hmm kanske man skulle börja köra nån av dina bilar då?
    för i den bil jag styrde så hände då inget av värde!
    Trodde i min enfald att växelbrudarna ink Markus var opartiska!

    SvaraRadera
  2. Vad konstigt. Trots att jag aldrig någonsin skriker mig hes om att jag är ledig så tycks växeln veta vars jag är!!!! skumt!!! kanske ser dom det på sin skärm så att man inte BEHÖVER ropa sig ledig?? :D

    AMATÖRER...

    SvaraRadera