För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 20 december 2010

Brrr

När köldmätaren börjar krypa ner mot 20-strecket blir det påtagligt.
De dryga 40 pannorna jag har blivit av med fungerade inte bara som tyngd. De isolerade även en hel del mot Kung bores eskapader.

För sällan har jag varit så frusen som den här vintern.
Jag börjar förstå vad ni menar nu, M och M :)

När ishavsvindarna sliter tag i min numera något lättare lekamen står jag inte längre riktigt lika stadigt på jorden som jag gjorde förut, Men än är det länge kvar tills jag flyger som en vante. Kommer jag nog aldrig att göra. Men kanske som en sten eller bumling. Var det nån som sa klippblock?

Fast till syvende och sist. Jag skiter i om det blir 25 grader kallt eller 40!

26 dagar.

1 kommentar: