För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 21 december 2010

Tidsfördriv

Mumlet did it again

Sitter fast bredvid E4:an... Klantigt var det nog men så klart att de usla vägförhållandena är en bidragande orsak.
Nä! Nu vet jag! Skyller på att Mersa är en usel vinterbil! Det brukar de andra göra när dom kör fast...

Jag fick sladd. Det är inte svårare än så. Och det är ingen större skada skedd heller. Bettan spinner på oförtrutet. Jag skönjer något lätt missljud, som säkert beror på att motorn är fullpackad med vitt elände från helvetet.

Jag fattar inte det där. Eftersom snön kommer uppifrån borde den ju rimligvis komma från himlen. Fast om den kommer från himlen så kan inte himlen vara nån trevlig plats. Eller så kanske det bara är så att de där som bor där uppe har enorma problem med mjäll eftersom luften e så torr.

Nä jag tror nog att det är nån som har förväxlat himmel och helvete. Himlen är nog där nere. Någonstans i närheten av Venezuelas kust. Närmare bestämt ca 2 mil norr om den. På en ö som kallas för Aruba. Dit längtar jag just nu.

Suck. Ve och fasa.

1 kommentar:

  1. Hoppas att jag får följa...känner mig som en första klassens idiot just nu!

    SvaraRadera