För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 3 december 2010

Ni kommer att slita erat hår

Arga kommer ni att vara på mig. Alla ni som inte får eller kan åka till Aruba. För den här bloggen kommer nog att handla ganska mycket om Aruba i en månad nu.

Alla minutiösa förberedelser kommer att noteras med stor noggrannhet. I ett enda syfte. Att retas. För det är sån jag är.

Men det finns hopp för er!

Jag har tre platser kvar i den bil som ska ta oss till Arlanda... Och Ving har säkert platser kvar på planet... Det går snabbt att förstöra hela sin ekonomi på ving.se...

Vad väntar ni på?

Idag ska jag vaccinera mig tror jag om jag hinner. Kolla om jag hittar mitt pass. Jag måste ändå till polisen och lämna hittegods förresten.

Ni som inte kan åka blir som sagt var arga och sura. Då bör ni nog sluta läsa den här bloggen. Arubabloggen.

jobbigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar