För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 2 december 2010

Vågmästarroll

Igår fick jag göra ett akut blixtbesök på Clas Ohlsson.

Den av mig i augusti inköpta personvågen hade havererat!

Det är som knark det där.


Att kolla framstegen eller bakslagen.

Om det har gått bra är det som uppåttjack. Har det gått dåligt blir det som nedåttjack.

Kanske låter hårt men det är faktiskt lite grann så det är. Och de dagar när vågen inte riktigt vill lika mycket som jag blir man lätt deprimerad, trots att man innerst inne vet att det är övergående. '

För sköter man sig så bra som jag gör och har gjort så kommer resultaten. Förr eller senare. Oftast senare. Men hur länge det tar bryr jag mig inte om. Så länge det tar.

Det tar sig sa mordbrännaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar